21:45
עיסוי ארוטי עם כף הרגל צפופה

אנקלט לנשים או שין - אובייקט עירור עבור גברים רבים. המתיחה עבור חלקים אלה של הגוף כבר זמן רב עבר. כשהגברות לבשו בגדים סגורים בחצאית על הרצפה, לראות את הקרסול היה מזל גדול בנים חסרי ניסיון. עכשיו יש פעמים אחרות, אבל הדחיפה של רגליים יפות נשארו. אז המבקרים של סלוני גברים הוצעו שירות ייחודי - עיסוי ארוטי עם כף הרגל צפופה. כל לקוח שני בוחר רק מפגש אחד. אבל איך לעשות את זה?

עיסוי עבור רגליים רגליים

לפני תחילת הפגישה, העובד חייב להבהיר, באיזו צורה גבר. מתברר כי רגל פטיש יכול להתבטא בדרכים שונות:

  • מביט ברגליים בגרביונים, נעליים או גרביים;
  • תחושה של ניחוח נעים;
  • כאשר הוא מרגש את הרגע של מגע הרגל עם הגוף של הלקוח;
  • כמה כמו מלקק ונשיקות אצבעות נשים.
  • לאחר שלמדתי על המוזרות של פטיש, אתה יכול להזמין אורח בחדר אינטימי. הפגישה מתחילה באימוץ הנשמה. לאחר מכן, המעסה בוחר שמלה מתאימה, לשים לב לרגליים.

    הלקוח יכול באמת לרצות לשטוף את העקבים ואת אצבעות הנערה. במקרה זה, תצטרך לספק את הצורך של הלקוח. אז זה מתחיל ההתרגשות שלה. אם מבקר מבחינה רגשית הוא בשיא של הנאה, ואז לקחת אותו אופוריה פיזית לא יעבוד.

    הפטיש של כף הרגל הוא bdsm?

    אין צורך לבלבל את הכיוונים האלה. אם המבקר בוחר עיסוי ארוטי עם פרוסות רגל, כך סביר להניח מחכה להראות סוג והפגנות של רגליים יפות. בדרך כלל, לא כל עובדי התא מספקים שירות זה. להגשמת משאלות האורחים, הנשים מתאימות לעקבים מושלמים, אצבעות, קרסול יפה. כל פגמים יוחזקו שלילי. הרגל הנשית המושלמת, רבים מעושנים נשיקות, ללטף.

    כמו אסה- n... Akawam ארוטי...

    עובד של מוסקבה סלון אומר שאתה תמיד צריך להכין את עצמך בזהירות עבור סוג כזה של עיסוי. לעתים קרובות אדם עושה את העשייות להתמודד, מרחרח אותם. לכן, חשוב להיות פדיקור נחמד בזהירות לפקח על טוהר של חלק זה של הגוף.

    BDSM הוא התאמן בצורה נוספת של טרמפולינה פטיש -. במקרה זה, הילדה הולכת על גבר נעלי עקב. מגע פיזי זה מביא כאב נעים. לא כל סלוני עיסוי לתרגל כזה פורמט. לכן, יש צורך להבהיר מה בדיוק שמחה של אדם כשהוא מדבר על רגלי נשים.

    עיסוי ארוטי עם רגל פטיש והנאה מלאה

    החלק הראשון של הזמן מבחינה ויזואלית נהנה מרגליה של הנערה ויזואלית. הוא נוגע בהם, נשיקות, נלהבות של נגיעות עדינות. אבל איך אתה מרוצה? עובדים חסרי ניסיון של הסלונים לא מבינים איך לעבוד את הרגליים שלך לעבוד.

    תענוג שאדם מקבל על חשבון האיבר המיני שלו. אם יש פוטושיסט אמיתי מול העיסממר, אז תצטרך להביא את השיא. זה נראה כיף, ולכן חשוב ליצור תנאים אינטימיים, כך רעש מופרז של המסדרון הרס את רגע אמיריה.

    ככלל, הנערה יושבת בין הרגליים בנאדם בפנים. זה במרחק של איברי המין, אז אתה יכול לתפוס את הרגליים. הרגליים משומנות בשפע עם שמן. הזזה לא צריך לגרום כאב או אי נוחות. Pose עבור המעסה לא קל, לא כולם כתובות טכניקה כזו. אבל סלוני VIP לעיתים קרובות בפועל אלה פגישות, כמו בין המבקרים היוקרתיים ישנם רבים רגל פטיש מומחים. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a6%d7%a4%d7%95%d7%9f/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a7%d7%a8%d7%99%d7%95%d7%aa/

    עדיף לדון בתרחיש התנהגות מראש. לא כל הפעולות יכולות להיות מקובלות לאורחים. אי אפשר לאכזב אורח, עליך לעזוב את התא מאושר ככל האפשר.

    Просмотров: 3476 | Добавил: chucksv57la | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar