11:41
עוד שני כיף: 10 צעצועי מין טובים ביותר עבור זוגות

השימוש באבזרי מין הוא אחת וזוג הוא דרך מצוינת לגוון את חיים סקסיים. עם אותם שותפים יכולים להעלות את יחסיהם לרמה חדשה, לחוות תחושות מדהימות. רשימה של צעצועי מין מוצלחים ביותר עבור זוגות להסתכל במאמר.

התוכן של המאמר

1 למעלה 10 צעצועי מין

למעלה 10 צעצועים מין -10

ויברטור נטענת אהבה ביצה לאהוב 2

ויברטור עמיד במים יכול לשמש הן בתוך ומחוץ. חבר את ההתקן באמצעות Bluetooth. גם אם השותף שלך הוא בקצה השני של העיר, זה יכול בקלות לשלוט על ויברטור.

We-Vibe Moxie שליטה מרחוק ויברטור

ויברטור עבור גרבונים בצורה של ידית מחוברת תחתונים באמצעות מגנט. Moxie מחובר ומופעל באמצעות היישום.

שירות ליווי בישראל משולם היטב. לעתים קרובות, לקוחות - צעירים מצליחים, אשר מבקשים להופיע בהצלחה במבט אחד בפגישה, הליכה ישירות עם אישה מרהיבה. הכנסה זו היא די מספיק כדי לכסות לחלוטין את האובייקטים הדרושים.

הצעצוע מתאים הן בחורים והן לבנות.

We-Vibe להמיס מרחוק שליטה ויברטור

כזה ממריץ מחקה מוצץ את הדגדגן. המשחק רלוונטי במיוחד במין הנרתיקי או אנאלי. עיצוב רזה וידית נוחה מאפשרים לך למקם שותפים דבש צעצוע. https://romantik69.co.il/%d7%a9%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%aa%d7%99-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99/

כושר ויברטורים ג 'ימי ג' יין הטופס 2

ממריצים הם אידיאליים עבור גירוי הדגדגן, אבל ניתן להשתמש בכל נקודה של הגוף. ויברטור הוא קומפקטי מאוד, ואת המנוע הכפול מוסתר תחת אוזניים ארנב מיניאטורי. ב Arsenal צעצועים 4 מהירויות ו 5 רמות של עוצמה.

קסם ויברטורים נטענים

תכונה ייחודית של הצעצוע - ויברטור עובד בתוך 3 שעות ללא הפסקה. אתה לא יכול לדאוג לגבי העובדה כי יחסי מין יימשך זמן רב יותר מאשר הפעילות של הצעצוע.

Doxy למות ויברטורים יצוק

בשל המנוע חזק ו ראש משוקלל כפול של התחושה מהמשחק עם ויברטור מדהים. צעצוע כזה מצא משוב בלבם של שתי הבנות והן בחורים. Doxi היא הגרסה המושלמת למשחק משותף.

We-Vibe ויברטורים מקהלים

ויברטורים נועדו לעורר את הנקודה g. צעצוע הוא מצטבר עם קצוות מעוקלים צוואר מתכוונן היטב. זה לוקח את הטופס הנדרש ללא קשר לתכונות אנטומיות של אישה. ויברטור הוא קבוע בחוזקה לתוך הנרתיק ואינו נופל כאשר החבר לחדור.

ויברטורים לא מאוגדים בנדר

ויברטור גמיש מיועד לגירוי חיצוני ופנימי.

התקשות רוסית וחוסר מידע הולידו את הדעה הלא מדויקת שהלווה - כל זה משהו, חובה, אז מה שאתה צריך לשתוק. אבל כאן מבינים מעטים כי שירותי ליווי בישראל אינם קשורים לזנות.

נהדר עבור עדין של G, קליטוריס, משחקים אנאלי.

Le Wand Bullet Vibrator

ויברטורים - כדורים הם צעצועים קומפקטי מאוד חזק מאוד. הגודל שלהם אינו עולה על צורת האגודל. הממריץ מצויד 15 מצבים, יש מגוון רחב של אינטנסיביות לעומת כדורים קלאסיים ויברטורים.

זיקפה vibrocole אנחנו- vibe pivot

טבעות לעשות חבר עוד יותר, באותו זמן הוספת רטט כי שני השותפים מרגישים. הצעצוע מצויד במגוון רחב של מצבים אינטנסיביים טווח מגרה רב עוצמה.

Просмотров: 192 | Добавил: chucksv57la | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar