17:21
אתה יכול לקיים יחסי מין בתאריך הראשון? ומי תופס את החלטה זו?

כמעט 80% מהאוכלוסייה הגברית מוכנים, בסופו של דבר, להיכנס למין קרבה ליום היכרויות. אבל עבור נשים פשוט לישון עם אדם לא מספיק. ואולי אפילו לא צריך להגיד שהם נוטים לרומנטיקה יחסים עתידיים. עבור סקס נשים לא רק פריקה פיזיולוגית, זה בנוסף, רגשות, רגשות, תשוקה. כולם ידועים מזמן מהו הנפש מחסום ופחד "מה שהוא חושב עלי".

התוכן של המאמר

1 סקס ספונטני 2 יחסי מין בתאריך הראשון 3 רק הגברת מחליטה

סקס ספונטני

למרות המהפכה הסקסית, כל אותן בנות בחלק מעלות דבקות. אבל בחברה המודרנית גם פיתחה כללים משלך. לשים לב לעובדה כי הגברת הצעירה לא מגיבה רמזים סקסי מ בחור, היא מסכנת לנעול את הפיגור. שים לב כי כותרת כזו לא מספיק כמו רבים חושבים מי כרגע מסדרים. בנוסף, גבירות צעירות מאמינים בתמימות שהמיטה יכולה להיות החזק את נבחר. לֹא! אם הבחור הוא באמת מאוהב בכל הלב, הוא האם מצפה לנכונות הנערה להיכנס למגע מיני.

לעתים קרובות סקס ספונטני מתרחש תחת הפעולה, כפי שכולם אומרים, משקאות אלכוהוליים. במקרה זה, אנשים או לנסות להימנע לחבר חבר בעתיד, או כך לדבר בתואנה כי שום דבר לא קרה. באופציות נדירות, שותפים ממשיכים לעניינים אינטימיים.

סקס ספונטני בתאריך הראשון, בסופו של דבר, יכול לקרות רק במקרה זה כאשר אישה משתמשת הבחור כדי לדבר רק בבת אחת, אבל לא יכול להיות לא נאום על מערכת יחסים נוספת. כי הנוער כרגע קל יותר שייך למין. כן, ובמקרה זה, האישה מסכנת להיות במערב ההורמונים שלו. היא סוף סוף נראה נראה כי היא רק כיף עם בחור, ובמהלך הקרבה יכול להיכנס לחתול מלכודת, כמו אנשים רבים חושבים, רגשות לא צפויים. במצבים נדירים, הגברות רוצה להמשיך ולצפות יוזמת שותף.

העובדה היא כי במהלך יחסי מין בגוף הוא רק מיוצר Oxytocin, אשר אחראי על הקובץ המצורף לאדם. ואם, כפי שכולם אומרים, גברת צעירה רק רק רציתי ליהנות עם חבר פעם, מי נראה אהבה לעורר מתח. כי באהבה ליידי עומד להימנע ספונטני מִין.

סקס בתאריך הראשון

בגברות יש תאריכי תאריכים. משמעות הדבר היא כי ארבעה פגישות, היא התמקדה רק על תקשורת עם הנבחר, ובחמישי, אתה יכול לדבר בקשר מיני. ואז הגברת עצמה מחליטה רק שווה את זה או סוף סוף לא. אם הצעיר היכה את לבה מיד, הכלל כדי לדבר יכול להיות מופחת ל 3 תאריכים. זה, לבסוף, הכלל תקף מסיבה נורמלית אחת: אדם, במיוחד אשר מפונק על ידי תשומת הלב של הנשים, מטבע הצייד. הוא צריך, בסופו של דבר, לחפש את הגברת של הלב בכל מיני סוגים.

וככל שהגברת נמשכת אינטימית אינטימית, כך הוא מרוסס יותר, ואז מתאהב בה במפתיע. אבל אם זה היה מאוד מתוחכמת, הנבחר, באופן כללי, יכול לעבור לשותף הכי קונפוקציה.

טבע ילדה יש ​​אינטואיציה טובה מאוד. הם עם התאריך הראשון הרגיש כי הצעיר מאחל להם וגם שווה להסכים סקס בפגישה הראשונה. אם הוא לא מזמין לקולנוע או לבית הקפה לחשבון שלו, לא נותן פרחים, אבל רק מדבר על סקס ועל אהוב לעצמו, כאן רק ילדה להחליט להיכנס לקשר מיני או חלק לנצח.

גברים הם גם אנשים, הם יכולים להרגיש ולהבין, האם הגברת מתקרבת או, בסופו של דבר, לא. במועד הראשון, הם מסתכלים נבחרה, נסה להבין את מזגתה. אם היא הריחה לו בנשמה, אז לא ימהר לבסוף כדי לדחות אותו לקרבה.

אם היה מין בפגישה הראשונה, והצעיר לא, סוף סוף התקשר אליו, לא, בסופו של דבר, הוא אומר על יורה של הילדה. לשים לב למה אולי הוא ביישן להתקשר גם כדי לדבר לכתוב, ורק סוער בעצמו. אם הגורם השני חל יותר על זה, ואז אתה לא צריך גם לחדד את תשומת הלב שלי על זה. בעולם, כפי שהיינו מדברים, בחורים רבים אחרים שהם באמת ראויים כיצד להגיע, אהבה ואהבה וחיבה.

רק הגברת מחליטה 3

כאשר אישה בעצמו החליט לישון עם אדם, יש צורך להחליט על אסטרטגיית הקסם. ראשית אתה צריך לבחור הלבשה תחתונה מפתה מתאים.

אונסקרטים מאומנים מתכננים לשתף פעולה עם מיליונרים של ישראל. כולם נדיבים וטקטיים. רק זה לא הצדדים החיוביים היחידים בעת עבודה.

כולם יודעים כי תלוי ממקום המפגש אתה צריך להכין כמו בגדים. תארו לעצמכם עובדה אחת לגבי מה ובפרט, אם תאריך כדי לדבר יהיה בסאונה, זה שווה לשים בגד ים יפה יפה.

לישראל אין מקום לדעות קדומות אם המילה באה בחשבון בשירות ליווי. גברים מקומיים ניחנים בסטנדרטים רוחניים גבוהים. כולם מודעים לכך כיום רטרת האקו רק מלווים את השותף באירוע, שומר על הראיון ואת ליווי אישה בכיתה VIP נחשב סימן של מעמד.

בתים או ב המלון מתאים לפשתן תחרה של שלג לבן או, כפי שאנו מדברים כל הזמן, צבע אדמדם. מראה ראשי סקסית, לא מתריס. אין להחיל הרבה קוסמטיקה, די להקצות תכונות פנים.

עם איך אנחנו מביעים, ניפיטים אלכוהול צריך להיות זהיר. כוס יין יין באיכות גבוהה יהיה להירגע ולהסיר כל מחסומים נפשיים. אם אני במקרה להתחיל תקשורת בולשיט של החברה, אתה צריך לנסות את ההפרדה של אחד במקום השקט ביותר, ויש רמז על בדידות. כאשר זה לא יוצא להסיח את הדעת בחור, אתה יכול להתחדד לזרוק פתק בכיסו עם תוכן ארוטי.

גברים פשוטים מאוד במונחים של פיתוי, אבל הגברות מטבעם יש להם כישרון כזה. איך זה לא היה מוזר, אבל כדי לקסם אדם יפה גם להגיש בקשה כמה טריקים:

לשבש את המקום האישי. Y איך אנחנו רגילים לדבר כל אדם זה זמין גם מתחרה על ידי סנטימטרים. אם הילדה היתה אמורה לדבר עם הגישה צווארו, אנחנו יכולים להניח שהיא שברה מחסום פגיע. כאילו אתה משחק, אם אתה יושב על ברכיו, זה יהיה win-win אפשרות עבור פיתוי. נוזלי דאם יקבלו אות זה המוח שהיא מכל הקהל נבחר רק את זה, כמו רבים באים לידי ביטוי, 1. כמובן, כולנו יודעים היטב מה זה מחמיא מאוד גאווה גאווה. Tipo מגע אקראי לפחות חלק ממנו הגוף, זה הפך, יכריח בחור לחשוב על כוונות הנערה. לעשות כל מה שהוא נשק. כולם יודעים את זה במהלך נשיקות צריך להיות מאוד נלהב ולהראות לו כי במיוחד אישה יש את המצב. אתה יכול קצת, לשים את זה קצת, לנשוך את שפתו, לא נכון להבין את זה היא מוכנה להכות אותו במין. גברים אינם מאוד, אם כן, מודאג רמזים, ולכן אתה יכול ישירות בעין להודיע, איזה סוג של סקס זה וכיצד ציד איתו אתה.

לאחר רבים מתבטאים, איך הם הצליחו ליצור קשר עם גבר, אתה צריך לחשוב על אמצעי זהירות עבור כל אפשרות. אם התרחשה הסכם צד, אתה לא יכול לעזוב את הזכוכית שלך ללא השגחה. זה יהיה רע אם לא אשים אפילו את העובדה שהאישה מצוינת יודע פורנו ורמז שהוא לא מסוגל לפגוע, עדיין יש אלה, שיש להם תחושה של קנאה של פטיפון יכול להיות משהו להיות.

לפני שחזרתי עם בחור, אתה צריך לבנות מחדש ולומר את החבר הכי טוב על המקום שבו יהיה תאריך. עצרו אלוהים מגן - לא לשכוח זה אומר.

יש צורך לטפל בקונדומים. לא לכל אחד לא סוד הוא שלא כל הגברים בקפדנות עיין בבריאותם שלהם, כי הנערה עדיפה לרכוש כספים מראש מְנִיעַת הֵרָיוֹן. הם יגן על כמה מתבטאים, הריון מיותר ומחלות שונות, מועבר על ידי שיטה מינית. https://www.israelxclub.co.il/girls-cat/%D7%93%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%93%D7%99%D7%A1%D7%A7%D7%A8%D7%98%D7%99%D7%95%D7%AA/

שואל לילות עם נבחר אחד טוב יותר להתעורר הראשון. יש צורך בכמה אנשים חושבים כדי למנוע בלבול. כולם יודעים כי מייקאפ של אתמול ממשיכים לרכוב, אם הוא מרחם, להוביל את עצמו במראה נוח ולהשאיר את המקום הזה. אם המין קרה על השטח של הנערה, זה עדיין נחוץ, בסופו של דבר, לקום בחור קודם. כי כאשר הוא מתעורר, יש צורך למצוא, כפי שכולם יודעים, סיבה טובה אשר הוא חייב לעזוב את הדירה של הילדה.

זה ביסודו של דבר כדי להגיע לרגע של מגושם, כך שאתה עדיין לא סוף סוף לעשות את עצמך לא להרגיש תחושה של בושה. כאן זה נשאר ביסודו בראש שלי באותו לילה עם בחור היה רק ​​הרפתקה בלי תקשורת עתירה. אבל אתה יכול לנשק אותו לשלום. לכן, המתחם מוסר, הצעיר מודע לכך שהוא הצליח להתענג על הילדה.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג עבור 10 שנים. ואכן, אני עוזר לזוגות לפתור קשיים בחיי סקסי.

רק לך להחליט, לישון עם גבר בתאריך הראשון או לא. באופן כללי, אין שום דבר מגעיל. אבל זה מודע לכך כי אדם יכול לחשוב אם האישה היא קל דעתנית, ואם הוא ישן איתו על התאריך הראשון, פשוט, בסופו של דבר, תרנגולות עם אחרים. אם אדם אהב לך, תשוקה פרצה ביניכם - למה לא לקיים יחסי מין? אינטימי מדהים לא לפגוע באף אחד. אבל אם אתה מתכנן איך רובנו התרגלו לדבר, לטווח ארוך דברים, אינטימי לדחות. כל אותו זיכרון 1 מתקפל פעם אחת, "Replay" זה לא מציאותי.

Просмотров: 752 | Добавил: chucksv57la | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar