15:52
יתרונות עיסוי טנטרה

תנועה חדשה שנקראת עיסוי טנטרה מתחילה לצמוח... שרירים מתוחים ומעומסים יתר על המידה הופכים למגיפה בקרב אוכלוסיות בכל מקום.

עיסוי צריך להיות הכל חוץ מפשוט, וזה אומר שיפוע נכון של הקשרים שמונעים מאיתנו להרגיש רעננים ועוצמתיים.

זוגות יכולים לחוות מיזוג של אינטימיות מינית, מה שעוזר לשני בני הזוג להרגיש קרובים יותר זה לזה ברמה עמוקה.

הרעיון הוא שחובבי עיסוי טנטרי בדרך כלל מחפשים אינטימיות, שאותה הם יכולים לחוות דרך סוג זה של מפגשים מיניים. נערות ליווי בקריות

עיסוי טנטרי מכיל בדרך כלל תנועות בכל ערוצי האנרגיה בגוף האדם על מנת לקדם ריפוי עצמי ואיזון רגשי. טכניקה עתיקה זו ידועה כמסייעת לאנשים למצוא חיבור רוחני ומגבירה גם את המודעות העצמית.

נושא הסעיף: הטבות נסיעות לעובדים

מילות מפתח במדור: הטבות נסיעות לעובדים, הטבות לחברה, החזרי נסיעות והנחות

הקדמה: לחלק מהמעסיקים יש תוכניות ספציפיות שיעזרו לעובדים שלהם לחסוך בהוצאות הנסיעה. הם מציעים הטבות כספיות שונות כדי לשמור על העובדים שלהם בריאים, מאושרים ופרודוקטיביים כשמגיע הזמן לנסיעות מתוכננות או לא מתוכננות.

ההזדמנות לבקר במדינה ו/או תרבות אחרת היא הטבה חשובה בתפקיד, במיוחד אם העובד שלך נוסע רבות מטעם המעסיק שלו! הטבות מסוג זה במקום העבודה תורמות לזריזות ארגונית רבה יותר מכיוון שהן מקלות על חברות לתמוך בסביבה הדינמית שלנו ללא

עיסוי טנטרה מתמקד בעיקר בהנאה, חופש וריפוי מיני.

עיסוי טנטרה מתמקד בעיקר בהנאה ובריפוי מיני. זה שונה מהיין ויאנג הטאואיסטים מכיוון שהוא אינו מתמקד בכוחות מנוגדים מכיוון שההגדרה של "הנאה" נמצאת למעלה בהתאם למין שלך, יותר מאשר מטרות החיים של יחידים. זו הסיבה שעיסוי טנטרה לפעמים יגרום לך להרגיש כשאתה עלול לסבול אורגזמה כמו כאב במצב זה של יחסי מין שני אנשים אינטנסיביים מדי אחד עם השני, ושניהם יחוו תחושה חזקה של רגישות וכתוצאה מכך קשה לשלוט במידת העוררות לפני ממש להגיע לשיא. ואילו היין והיאנג הטאואיסטים מדגישים חסכנות- מקסום אנרגיה (צ'י) על מנת להאריך את תוחלת חייו של האדם, תוך השקעת זמן קצר יותר בטיפוח הנאות הגוף המובילות לדלדול.

אנו מגלמים העצמה באמצעות שירות חסר אנוכיות בנוסף לעורר אינטימיות באמצעות חילופי דברים שבהם שני המשתתפים מסע מעבר למצבי שיא - בין אם הם פיזיים, נפשיים או רוחניים.

Просмотров: 63 | Добавил: chucksv57la | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar