21:44
כמה חייב להיות כאילו שותפים מיניים בגברות ובחבר'ה?

מְמוּנָע הלך אל העבר, בסופו של דבר, פעמים, כאשר זה היה רשום כי יותר מאשר שותף מין 1 יש בטוח. כרגע אתה יכול להירגע במין עם, כפי שכולם יודעים, אנשים שונים, לא לשים לב לטרוף הציבור. ואולי אפילו לא צריך להגיד את זה, אבל, מהצד השני, עצום מאוד מספר השותפים הוא רחוק לא פלוס, כי הוא טומן כמו אנשים נהגו להביע מוסרית פירוק, זיהום של מחלות מין, סיכון לא מתוכנן הֵרָיוֹן. ואולי אפילו לא צריך לדבר על מה, לא לספור, כמעט כל האנשים עדיין מטופלים כמו דומה מצבים זלזול. זה, זה הפך, יכול להוביל לדילמות בשיחה. עלויות להבין כמה זה חייב להיות, כפי שכולם אומרים, שותפים מיניים, כך שזה נראה גם הכרגיל והמשתתף של בידור אינטימי, ואנשים מסביב.

התוכן של המאמר

1 סטטיסטיקה מודרנית 2 האם אני יכול להצדיק כמות עצומה כפי שאנו מדברים כל הזמן שותפים מיניים? 3 צפיות של בחורים וגברות

סטטיסטיקה מודרנית

נערכו מספר עצום של סקרים לגבי כמות, כפי שרבים באים לידי ביטוי, שותפים מיניים. בתחילה כדאי להבין מה המספר נחשב כמגבלה. גברים מאמינים לזה האדם לחלוטין יכול להיות עד 14 שותפים מיניים. נשים בשאלה זו קצת זה כל כך כואב כדי לדבר, הם מגדילים את הדמות ל -15. אבל בתגובה לשאלה, מה הסכום נחשב ללא דופי, אנשים של סקס שונים הסכימו. וגברים וגברים מאמינים כי 7 אנשים שעברו דרך המיטה לכל החיים הם הטובים ביותר אוֹפְּצִיָה.

עמידות רוסית וחוסר חוק של מידע זרועו ניחוש שגוי כי ליווי הוא משהו, מביש, נתון, בעובדה זו זה שווה שקט. רק לעתים נדירות מי יודע כי שירותי ליווי בישראל אין כל שיתוף עם זנות.

אל המילה להודיע, מחוון זה עולה בקנה אחד עם ההווה. סטָטִיסטִיקָה מציין כי בממוצע, לגברים יש קשרים מיניים עם 8-9 גבירותיי. אבל הנה נציגי רצפה יפה הם קצת מתון ביותר. אוֹתָם הממוצע הוא 7 בחורים.

מֵעַל זה כבר הוזכר כי מספר עצום של שותפים מיניים קשורה הגבוהה ביותר סיכון של זיהום עם מחלות מין. האם זה כל כך בעצם? על ידי סטטיסטיקאים אנשים שהיו להם 7-9 אנשים למין, נגועים ב- Noft מחלות לפחות פעם אחת בחיים. כולם יודעים שהרופאים מזכירים: זה עלול להיות רע איש קשר אחד כי אתה צריך סוף סוף לטרוח על אמצעים אמצעי זהירות. זה סוף סוף מודאג והריונות מיותרות. הטוב ביותר שיטת המניעה היא קונדום, במיוחד, הוא סוף סוף יש את היעילות הגבוהה ביותר.

השפעות בין אם איכשהו מספר השותפים המיניים למקרים החדשים ביותר? 9% מהנשאלים בטיחות טוענים כי הם יפסיקו, אם יתברר כי Passia העבר היה מאוד, איך להתבטא, אנשי קשר רבים. אבל 2% מדווחים כי הם לא צריכים אדם שהיה מאוד לא מספיק אנשי קשר. יש לציין כי כנראה, זה בשבילם אינדיקטור שלא unattracting או חדלות פירעון במיטה.

האם ניתן להצדיק מספר עצום של שותפים מיניים?2

סאי נראה כי אנשים מאמינים כי שותפים מיניים רבים הם רעים. לעתים קרובות אתה יכול להיפגש האשמות של נשים בקידום. החבר 'ה גם נזפים, קוראים להם "כלבים". אבל למעשה, כל אדם הוא חופשי לבחור איך לחיות אותו. אם בליע, זה היה אפשרי להסתמך על השקפת העולם הציבורית, אתה יכול פשוט לאבד את "i". לא ב כמויות כמו אנשים רבים חושבים שותפים מיניים אושר, אבל אם הציד, בכלל, לישון עם אנשים שונים, אז זה לא שווה את זה לסרב. באופן טבעי, זה נוגע לאנשים שאינם הם באופן שבו אנו מדברים כל הזמן, יחסים מתמידים. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%a8%d7%9e%d7%aa-%d7%92%d7%9f/

סאי פסיכולוגים מבטאים את השקפת העולם שאם אדם אינו יכול לתמוך מקרים עם אותו שותף, זה פתולוגיה. אבל, להיות אולי הוא פשוט לא מצא דבר כמו "מזה מאוד? לא להיות נגד הרצון לנסוע בעצמך המסגרת של היחסים ללא שינוי, אם עדיין לא נכונות לכך.

באופן טבעי, אף אחד לא מדבר כי מספר השותפים המיניים צריכים באופן מלאכותי כמו לבנות. כמה מזל כל חייו חיים עם אחד אדם והם מרגישים לגמרי בשמחה ונעים.

מצגות של בחורים וערידות 3

נערכו סקרים כך לדבר להפגין כי גברים למספר השותפים בגברות לפעמים די קפדני. כמה נציגים של הרצפה עוצמה על איך כולם אומרים חד פעמי סקס לבחור את האפשרות קלה יותר, במילים אחרות כאלה גברת, אשר בעבר היה אנשי קשר רבים. אבל אם, לשים את זה בעדינות, זה היה ציד להתחתן, אז לא בתולה נסה למצוא. נשים בשאלה זו הן ביותר, כמו רבים מתבטאים, דחף, אבל עבור שלהם מאוד ביסודו של דבר, כך שהאיש לא הגדיל את המספר במהלך חיי משותפים שותפים מיניים. כולם יודעים שלכל זאת, מה אני יכול לומר, כמעט כולם יוצאים כמו עתיקה אֲנֶקדוֹטָה:

"- יקירתי, ויש לי איזה חשבון?

Taak, עירום 1, 2, אתה, 4, חמישית ... "

מה, בסופו של דבר, מתייחס לפרסום משלהם, כפי שאנו מבטאים, יפה, אז, באופן כללי, כאן, בטוח, להוביל גברים. הם נוטים להגדיל את מספר השותפים המיניים בסיפורים, בניסיון להראות שלהם אינסופי, כפי שכולם יודעים, אנרגיה סקסית. ואכן, גם אם לאדם יש רק שתי נשים, אז הם לגמרי מילולית, בסופו של דבר, יכול להתגלגל ב 20 שניים. ואכן, זה, לשים את זה בעדינות, נוגעים נציגים, כפי שכולם יודעים, את הרצפה היפה, אז הם, להיפך, להפחית את המספר.

ב בסך הכל, כל אדם עצמו מחליט להתמודד עם מה השותפים מִין.

למלא את שאיפותיהם בישראל היא קלה, במקרה שאתה אישה יפה מרוסיה. עושה בישראל עוקב אחרי הפנאי. גבירותי של מודל חיצוני לתת לבנות קריירה ליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם גבר מישראל היום אתה יכול לקחת חודש מ 3600 יורו.

בהחלט לא בהכרח חי ב Pinnacle, ואכן מתנהגים סגנון החיים מומס הוא גם לא שווה. הזהב באמצע הוא טוב בכל דבר, כולל כולל סקס.

Просмотров: 2912 | Добавил: chucksv57la | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar