12:10
ליווי נשי

המונח 'ליווי' משמש לתיאור אדם שנשכר ללוות מישהו, בדרך כלל גבר, לאירועים חברתיים. מלווים אלה מכונים לעתים קרובות 'מלווים' או 'מלווים'. https://elitediscrete.com/region/Discreet-apartments-in-the-center.php

הליווי יכול להיות זכר או נקבה. מלוות נשים נקראות בדרך כלל 'בנות טלפון' או 'זונות'.

תפקידן של מלוות נשים הוא לספק שירותי חברות ומיניות ללקוחות. הם נשכרים בדרך כלל על ידי גברים עשירים וחזקים, שאינם מצליחים למצוא בן זוג או אישה. הן עשויות גם להתקבל לעבודה על ידי נשים, הזקוקות לעזרה עם הצרכים הרגשיים שהן לא יכולות למלא בעצמן.

מלוות נשים יכולות לספק עבודת מין בתמורה לכסף. חלק מהנשים עשויות גם לגבות על הזמן שלהן, אבל לא על הגוף שלהן. מלוות נשים אחרות עשויות לגבות תשלום עבור הזמן והגוף שלהן.

המונח ליווי משמש לתיאור אדם המלווה אדם אחר, בדרך כלל עשיר יותר, לאירועים חברתיים או לתפקודים אחרים. תפקידו של הליווי הוא לשפר את מעמדו החברתי של האדם אותו הוא מלווה.

מלווה נשית היא אישה המספקת שירותי ליווי וטיפול אישי תמורת כסף.

המונח "קריאה נערה" נטבע בשנת 1843 על ידי צ'ארלס מקינון, עורך דין אמריקאי ומחבר ספרי לימוד משפטיים בעיר ניו יורק.

ישנן סיבות רבות מדוע אדם עשוי לבחור להיות מלווה. ייתכן שהם מחפשים דרך להרוויח כסף, או שהם מנסים לברוח משותף מתעלל. המלווים יכולים להיות גברים או נשים, ולעבוד בכל מספר דרכים שונות.

מלווה נשית נקראת לעתים קרובות "נערת שיחה" או "מלווה" ועובדת בתעשיית סחר המין. המשמעות היא שהיא מספקת שירותי מין תמורת כסף. מלוות נשים זמינות בדרך כלל ללקוחות על בסיס פגישה בלבד, כלומר הן יראו רק לקוחות שהם בחרו בעצמם.

מלוות נשים יכולות לעבוד בכל מספר דרכים, אך לרוב הן מפרסמות את השירותים שלהן באמצעות מודעות מסווגות או באתרי אינטרנט כמו Backpage ו-Craigslist. חלק מהנשים בוחרות להציע את שירותיהן גם דרך פלטפורמות מדיה חברתית כמו טוויטר ואינסטגרם.

Просмотров: 57 | Добавил: chucksv57la | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar