11:40
מה זה faissitting? ומה שהוא מושך גברים?

כל זוג, אשר יש רגשות הדדיים ורצונות, במוקדם או מאוחר יותר לבוא יחסי מין הראשון. סקס ראשון הוא תמיד ייסורים ולא יוצא דופן. אבל עם הזמן, רגשות הם dulled, עמדות הרגילות להפסיק לשמוח, ושותפים מחפשים אפשרויות הנאה מיניות אחרות. למרבה המזל, סקס multifaceted, יש הרבה עמדות שונות ותארים כי להביא הנאה.

התוכן של המאמר

1 מה זה faissitting? 2 מה נשים כמו? 3 מה מושך גברים? 4 פיצה - טכניקת ביצוע 5 דומיננטי וגרובית 6 זהירות קודם כל 7 איך לשכנע גבר לעשות את זה?

מה שרק אנשים לא באו עם הזמן של אדם וחוה כדי לספק זה לזה הנאה! בנוסף ליחסי מין מסורתיים, הם "המציאו": סקס אנאלי, מציצה, cunnilingus, ניתוח, משחק תפקידים, קסם bdsm ו faissitting. מה זה faissitting? זוגות רבים להחיל בהצלחה סוג זה של הנאה מינית, בלי לדעת איך זה קלישאה במשותף.

מה זה faissitting? אני

פאיסינג הוא תענוג גדול לנשים כולל אלמנטים של cunnilingus ונשי דומיננטיות על שותף. במילים פשוטות, מילה זו מרמזת פעולה של שותף כי מנומנם יושב על פני שותף. פיסות מתייחסות לק פריקה של תרבות BDSM שיש איזה רגעים של משחק ואלמנטים של השפלה גברים.

מה נשים אוהבות?2

נשים, ברוב המקרים, מתייחסים מאוד באופן חיובי לאפשרות זו של גיוון מיני. היכולת לשטוף על פניו של אדם מספקת הנאה מוסרית ופיזית. לגברת הצעירה יש את היכולת להסדיר את הפעולות והשותפים של השותף, לשפשף את הדגדגן על שפתיו החושניות, האף, הסנטר.

בנות עוזרת, אפילו שותף חסרי ניסיון, לספק הנאה. אם הבחור הוא ביישן ועומד עם cunnilingus בפעם הראשונה, ואינו יודע איך להתנהג, fayissitting היא הזדמנות מצוינת שבה הוא מספק אישה בעלת אוראלי, תוך האזנה לצווים שלה.

מה מושך גברים?3

גברים הם אישיות גסה וחזקה, נציגי חזק מגדר, ובכל זאת, עמדה זו אינה מעניקה להם שום הנאה. מתי אישה שבירה ומכרזת יושבת על פני הבחור, מצווה על מעשיו, זה מספק לא מספיק רגשות חיוביים. לחשוב על איזה אגרות הוא וזה שווה את זה כדי להציג לתוך סצינות מיטה, גברים חייבים להבין אילו יתרונות צפויים:

Technique טכניקה עוזר לראות את השפתיים המיניות של השותף עם המרחק הקרוב ביותר. תמונה זו היא ללא ספק מרוצה מהחבר'ה ומספקת אותם הרבה הנאה. ידיו של השותף נותרו חופשיות לחלוטין, מה שמאפשר לשוטט בחופשיות סביב גופת הנערה, לומד את המקומות האינטימיים ולבוג באזורים הארוגניים. כל עוד אישה על פניו, מגיעה לאורגזמה, היא בין נושאים, יכולה ללטף את האיבר המיני שלו, להביא אדם לשיא של תענוגות. את האנשים החזקים אשר רגילים לתת צוותים ולנהל את החברה של אנשים לעתים קרובות מאוד יוזם את העובדה כי הוא נשלט על ידי חלש, ובמקביל, האישה החזקה.

הבחור שיש לו ילדה יושב על פניו, מספק אותה הנאה בלתי מוחצת, תוך שנותר פסיבי לחלוטין. כל הפעולות עושה את "ליידי - דיקטטור".

תחזוקה של גברים עשירים - הפעילות של קשה נפשית. ישראל עשירה לא טרחה בפומבי להפגין נשים וילדים. זה נחמד יותר להזמין eSquiten, אשר יהיה להדגיש את המותג ויאסוף חברה יפה.

היא תשפשף את הטלוויזיה, משפשף את הדגדגן על השפתיים והשפה של השותף, מקבל תחושות מדהימות נהדר הנאה. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%a4%d7%a8%d7%98%d7%99%d7%aa/

Faissitting - ביצוע טכניקה 4

כאשר בני זוג לומדים מה פיצות, חיי המין שלהם כולל מגוון. במושב על הפנים, כמו בכל צורה אחרת של סקס, יש דקויות, עמדות וזה לחזק את הנאה הנשית.

לאחר השליטה על יסודות ותנוחות, שותפים יהיו גדולים יותר טכניקה.

הגרסה הנפוצה ביותר של ישיבה על הפנים: הנערה מכופפת את רגליו בברכיים, ומחזיקה את הישבן ברמה של חזהו של הגברים, יושבת על פניו. האפשרות השנייה היא מעניינת יותר. אישה, בנט, ברכ, לשבת, פנים, שותף בכיוון ההפוך. במקרה זה זה נראה אפשרי עניינים אוראלי הדדי. ליידי מתכופפת, פתיחת גישה גדולה יותר לאיברי המין. עכשיו היא עצמה יכולה ללטף חבר ואשכים גברים. זוג מקבל הנאה כפולה. הטכניקה השלישית נחשבת הקיצונית ביותר. שני השותפים שוכבים בצד. האישה מסתמכת על הלהב, אדם ממוקם מולו. אם הגידול בצמד מתאים זה לזה, אז מין אוראלי הדדי זמין במיקום זה.

דומיננטי ו grubian5

כדי לגוון את חיי המין, שותפים מומלץ לעסוק באיסות במהלך משחק תפקידים. אישה בטח לשחק את התפקיד של אמזון כוח, חוליגנים דומיננטיים, אשר התקפות גברים.

הנערה נכנסת לחליפת עור, או דברים אחרים, מתאים במשמעות, משתמש בשוט, אזיקים, חבלים, כל האחרים נושאים המתאימים. המראה וההתנהגות הנלווה ישמחו עם שותף כמעקב.

היא בליטה גבר לרצפה או למיטה, מחברת ידיים, מכניס חולצת מיצר, מחפשים על הלחיים, הישבן, הידיים, תופס גרון ויושב על הפנים. שימוש במילים מלוכלכות יחזקו חד תחושה, עירור ודם אדרנלין רמה. התנהגות וכאלה במשחק גברים אלימות, כמו אישה ושותפה שלה.

לספק תחושות בהירות במהלך אורגזמה באמצעות שינוי טמפרטורה. השפה של שותף לסוך חתיכת קרח או גלידה. חומרים קר לבלות על שפתיים מיניות. שינוי חום לקור יהיה בו זמנית מרגש ולחזק את הנאה.

זהירות הראשון של US6

לאחר שלמדתי איזה אגרות, אישה פורצת לחדר, כבית את בעלה על הספה, ובתחושה של שביעות רצון מוחלטת, יושבת עליו על הפנים. חם, נוח, טוב. כמו על כיסא. שותף של טריפט א נלחם, אבל הגברת של חוסר הניסיון הוא חלק מהמשחק, ואת היכולת לגוון סקסי חיים. האיש עדיין פורץ, ומביע את אשתו כל מה שהוא חושב עליה. Faissitting נכשלה.

אז זה לא יקרה, אתה צריך להיות מראש מוכן כאדם ואישה.

פיסות, כמו כל פעולה מינית, דורשת טכניקת יישום מסוימת, כדי לא לספק אי נוחות ובעיות לשותף. כמה כללים חשובים יוסרו על ידי אדם מהשלכות לא נעימות:

האישה לא צריכה לשבת לגמרי על הפנים גברים, ולתלות מעט מעליו. האף של הבחור חייב להיות פתוח, כדי להבטיח נשימה נורמלית. כותנה, שקטה, נושך ומכות סבל יש לשלוט בפעולות, לפעול בעדינות ובזהירות כך שלא החל פגיעה רגשות לא נעימים לשותף. צריך לדון מראש עם גבר, בבקשה לי משחק דומה עם השתתפות של אלימות ואסיט. לא כל בחור כאילו זה יכול לסטור, לפגוע ולספק דומיננטי פְּגִיעָה.

איך לשכנע גבר לעשות את זה?7

מה זה faissitting? זה תענוג גדול לאישה. עם זאת, לא כל בחור מסכים למשחקים כאלה. במקרה זה, הנערה יכול לשכנע צעיר, לנסות במיטה משהו "חדש מעניין ".

היא יכולה להבטיח גבר בפעם הבאה האם פעולות דומות איתה.

תחזוקה של גברים עשירים - עניין של קשה נפשית. ישראל עשירה לא טרחה בפומבי להפגין נשים וילדים. זה יעיל יותר כדי להזמין eSquiten, אשר ידגיש את המותג ויאסוף חברה מצוינת.

לגוון ליטוף אוראלי עם פעולות מתופשות ורגעים למשחקים. אם אדם לא מסכים לשום דבר, זה לא שווה הוא מוטל. הנערה יכולה לצייר תמונה של משחק מרגש ולא דורשים את ההוצאה להורג. אולי השתקפות, הבחור יחזור לזה מחשבות. לפני משחק ואסיט מומלץ לשתות קצת אלכוהול. משקאות אלכוהוליים רגליים, להירגע אדם, להסיר קומפלקסים ולתת מצב רוח שובב. אדם יכול להיות מבולבל אם בני הזוג בפעם הראשונה רודף פיצה. עם גדול הרצון לעשות אישה יפה, הוא עשוי להיות פאניקה, ממה לא יודע איך להתנהג איתה ומה לעשות. האישה צריכה לשלוח שותף, לכתוב בפירוט מה היא רוצה אז אזורי ארוגני עליה Tele.

כאשר אדם מלטף בעל פה בן זוג, זה הכרחי להוכיח לו כמה תענוג הוא להביא אותו, לשבח אותו לְעוֹדֵד. הוא ירגיש את המלך, להבין כי מספק את הרצונות ואת הצרכים של הגברת שלך.

מה זה faissitting? דרך נפלאה לגוון את החיים הסקסיים, תענוג אישה, הזדמנות להביא שותפים והנאה הדדית.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

דרך מצוינת להביא אדם לקלאסי קלאסי - Pose 69. חשוב כי הילדה היא מלמעלה - זה יהיה הרבה יותר נוח לשני השותפים. ליטופים הדדיים נעימים מאוד. בנוסף, הם מביאים יחד ושחרר. זוגות רבים לא צריך להחליט לנסות סקס אוראלי הדדי, ואז הוא הופך להיות בקושי צורה אהובה של אהבה שמחה. להציע לכתוב של גבר 69 - אין זה סביר שהוא מסרב. ואחרי כמה שיטות, אתה יכול ללכת להאכיל - התהליך לא נראה עוד כמו בחור כל כך נורא ומפחיד.

Просмотров: 263 | Добавил: chucksv57la | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar