17:57
ניסויים מיניים - אתה יכול כל מותר

לפני מה תקרא את הטיפים האלה, זכור! הכל נאמר ועשה עשוי להיות בשימוש נגדך. במיוחד אם אנחנו מדברים על ניסויים מיניים. כי אין פלא שאומרים כי נשמתו של מישהו אחר - דוטמון! ומקומות אחרים - כך בכלל!

התוכן של המאמר

1 כאשר לָצֵאת לָדֶרֶך? 2 כאשר זה שווה להתחיל? לבוא מרחוק. 3 עבור מתחיל להיות החליט 4 למעלה המלצות מ- Sexologists 5 וקטורים 6 בדיקה נוֹצָה 7 רבים - לא אומר טוב

מתי לָצֵאת לָדֶרֶך?אני

סקסולוגים אל תמליצו להפגין את כל הפוטנציאל שלך ביום הראשון. הם בדרך כלל לא מומלץ בשלוש השנים הראשונות כדי לפנות למישהו או משהו ב מיטה - קלאסי כאן יהיה יותר מ רלוונטי. אחרי הכל, בזמן שאתה לומד אחד את השני - נימוסים, התמכרות, הרגלים - כל סקס, כמו חדש. זה ne אוניברסלית וכמובן, יש חריגים. אבל עליהם מאוחר יותר.

מתי זה שווה להתחיל? לבוא מרחוק.2

אֵיך התברר, התפלגות חובות הבית בין בני זוג חיובי משפיע על החיים האינטימיים. הוא הבין מדענים אמריקנים. מומחים בחנו את דעותיהם של אנשים שחיו בנישואין מ -27 שנים.

אבל שותפויות אלה בשום אופן לא צריך להיות אש במיטה. זה שווה לשמור באוזניים חדות, ולא רק, אחרי שלוש שנים של חיים יחד. זה בתקופה זו זוגות נוטים ביותר לארגון מחדש את היחסים שלהם "כבישים, "חברים", "אח ואחות". ספר טוב שאומר על הרומן הזה פרדריק באבדן "אהבה חי שלוש שנים".

אֵיך פעם אחת בשלב זה כדי למנוע את השעמום נשוי, זה שווה למשוך משאבים נוספים, וחלק - הסתר. זה לא בא עם סקסולוג אלכסנדר פוליאב. הוא מאמין שאתה יכול להימנע שיזוח סקסי. ל זה תמיד מספיק כדי להישאר במרחק.

לזרוק מזוודה. אנחנו מדברים על עיר אחרת. המסתורין צריך להישאר באישה. אלכסנדר Poleev נקשר חירום על סירה משפחתית סקסית עם גברים. כפי שהתברר, זה מן החלק שלהם שמופיע ..

אבל הנה פמיניסטיות מתקדמות - אמריקאים מתחברים בעיות בחיי הנישואים אישה עובדת. אין לו מספיק אנרגיה לכל דבר: עבודה, בית, משפחה, מיטה. זה בערך 57% אֲמֶרִיקָאִי. אני צריך לסרב משהו.

מ תשוקה בת השלושה בת שלוש שנים מסכים יורי בורלן ותיאוריה שלו פסיכולוגיה וקטורית. תופעה זו קשורה לטבעה פיזית, אשר ישירות תלוי בפרומונים.

לזרוק בקבוק עם רוחות. להחיות תשוקה - וזה חשוב ואתה צריך לעשות - דרכים רבות אחרות כבר הומצאו.

ל מתחיל צריך להיות מכריז 3

מה רוצה איך אתה רוצה, למה אתה רוצה? לעתים קרובות יותר סה"כ סקסולוגים לשמוע את הדברים הבאים:

הוא עושה הכל לא בסדר? אז איך זה צריך להיות? לא יודע.

כן וזה אפשרי כי הגיע הזמן לשנות את השותף, ולא אופן של אינטראקציה. לכן, ראשית אנו מבינים בעצמך ורק אז תקע את השאר.

רחוק יותר הפעל פנטזיה. אנו מעמידים פנים את האפשרויות ומסתכלות על הרגשות שלך.

חלק עליון המלצות מ- Sexologists4

מתי אין להקדיש שותף לפנטזיה שלך? מיד לפני התהליך. מסכים, ויזה שלך רוצה ליהנות, ולא להיות אורח הרצאה בכיתה.

גַם Sexologists ממליצים לזכור שנים של בית הספר.

הצעות ליווי בישראל מושלמות. מרובים, לקוחות - צעירים מוצלחים שרוצים להופיע בהצלחה בפגישה, הליכה ישירות מתחת לגברת יפה. הכנסה זו די די, כך שזה לגמרי כדי לספק באופן מלא באופן מלא כל הדרוש.

בדיוק את הטון שאתה לספר את הסודות, להוציא את ההצעות שלך לשותף. ללא ספק, כמובן, כי כל זה היה מתוכנן להציע בסדר רגיל ... למרות, אתה יודע, כמה נשים אוהבות הם פשוט עלו ופשוט לקחו. לכן, הנושא עם לחישה לא נחשף ..

כולנו שונים, וגבר ואישה - במיוחד. לכן, לספר על ניסויים חדשים למין לאישה, לשים לב לרגשות שהיא תקבל. ואם אתה רוצה למשוך אדם, אז להיות יותר בטון - מיד לדבר על התוצאה. באופן כללי, במקרה הראשון, אתה יכול לגדול על ידי המחשבה על העץ, ולא רק, ובשנייה לעזור לך מילה אחת - אורגזמה בהירה.

אם באת ב "פנאי מקובל בשבילך, ואז מיד משא ומתן, כמו גם מה יקרה. כמו שאומרים, על החוף. אף אחד לא כוחות רושם משחק תרחיש של המשחק, אבל אם תחליט להיפגש תחת המסווה זרים בבית הקפה, ואז להחליט מיד, למשל, מה שמותיו של לשעבר שלו גועל שאתה נגרם. ואז אף פעם.

אֵיך מתברר כי לא כל הגברים רוצים להיות "נכסים". גם אם השאלה היא סקס עם אישה. לא לא, זה לא מה שחשבת. רק לוקח חשוב פתרונות בעבודה, הוא באמת רוצה להסיר את נטל האחריות - רק לשכב רק לקבל אורגזמה ..

מִישֶׁהוּ ממליץ לפני השיאים לשים את האצבע שלה בפה. ואם הילדה זה יגיב, אתה יכול לקרוא משהו יותר בקוטר ..

Vectors5

חָשׁוּב חקור את ההתמכרות המינית של השותף, וחשוב יותר, שלהם! ב על פי התיאוריה של פסיכולוגיה וקטורית, יורי בורלאן, כל האנשים יש וקטור שלך. לדוגמה:

עיתוק, נשמע, אוראלי, אנאלי ..

ב מקרה ראשון, האדם נהנה משיכות. בשני - מ פילנטל. מומחים של חיבה אוראלית יכולים לעשות 1000 ו 1 נשיקה, ו נציגי וקטור אנאלי אוהב הרבה סקס.

גלוי מנוסה רוצה לשתף פעולה עם ישראל עשירים. כולם נדיבים וטקטיים. עם זאת, זה עכשיו לא צד אחד מוצק בעת עבודה.

העיקר הוא שזה יהיה יציב וללא ניסויים מיניים. עם זאת, זה לא אומר שזה לא יהיה נבוך על ידי ההצעה שלך לשנות "שיטת אינטראקציה". אנשים רבים פשוט מתבייש להודות בכך, אבל עבור גברים הוא הפחד להיות הומוסקסואל מוכר.

אֵיך הכלל הוא כמעט לא אנשים מכוונים רק וקטור אחד.

לִטעוֹם -

שגרה שים לב כי שום דבר חדש בנושאים של ניסויים מיניים עדיין לא בדוי. סט קלאסי:

אוראלי אנאלי עם צעצועים מ ינשוף מין תַפְקִיד Mzhm, gmg ו tdtp "פּוּמְבֵּי" מהיר או, להיפך, מרתון מין גבוה, לקרוא טנטרי ואחרים.

דבר על מה עדיף ומה יותר גרוע - לא לוקחים. כולם יבחרו, בהתבסס על העדפות.

סקסולוגים לא רע להגיב על ליטוף. האינטראקציה בנושא זה מאפשרת למד לדעת את השותף שלך. אבל זה כבר לא על הניסויים, אבל על אינטראקציה והכנה.

אנאלי ליטוף - טאבו עם איזה sexologists רבים מציעים להיפרד לשפר באופן משמעותי את איכות המין שלך. והכל בקול אחד הוא pipetted כי זה יהיה הכיבוש האהוב עליך.

אבל איך להתמודד עם ניסויים אם אתה לבד?

על ה אחד הפתוע של הגברת סיפר על פגישה עם זר. בלב שלו בא רעיון מבריק: לקיים יחסי מין עם אדם לא ידוע לחלוטין. מאהב פוטנציאלי התגלה באחד האתרים. המצב העיקרי של המשחק היו עיניים קשורות. התהליך כולו עבר בדרך זו. את פניו של בן זוגו הנערה לא ראתה. התקשורת המשיכה גם לא.

היום צעירים רבים אינם נמוכים לבלות את הלילה עם דלפק אקראי. אבל זה כבר בכלל סיפור אחר.

רב - לא אומר טוב

יורי בורלאן ממליץ להאכיל את הריגוש dosed. הטעם הוא dulled, כאשר הנאות מדי. דוגמה מפורשת - אורגיות ומיניות ניסויים של הקיסרים הרומיים.

עשה הכלל להיפגש פעם בחודש, למשל, במלון. לשכור ילדים לסבתות או שלח אותם לשחק עם עמיתים בגן הילדים להישאר.

לארגן תפקיד מרתון. עם זאת, זכור כי על פי הסטטיסטיקה, המשרתת תלבושות מצער ביותר להכות את כל הציד. קריבו תפר מ דרמטין ליד הסינים, הוא יכול להפחית כל. https://romantik69.co.il/

לכן, עדיף לבחור תמונה אמיתית: חצאית עיפרון, גרביים, שפתון אדום הוא סקסי מספיק ולא קומי.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

ניסויים מין - מה צריך להיות נוכח בחייו של כל זוג. כמובן, אם אתה רוצה את הקשר שלך להיות חזק, הרמוני וסודי. הצד האינטימי של השאלה משחק תפקיד עצום בבניית קשרים בין גבר לאישה. ברגע שהמין הופך לחוב הנישואין, רגשות מתחילים בהדרגה לדעוך. לכן, ניסויים מין בלתי פסיק להיות! למרבה המזל, היום יש אלף ודרך אחת לעשות מגוון של חיים אינטימיים - תנוחות שונות, מיקומים, טכנאים, משחקי תפקידים, צעצועים אינטימיים, חומרי סיכה עם השפעות שונות ועוד.

Просмотров: 356 | Добавил: chucksv57la | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar