משחקים אנאלי אחד הפנטזיות הנפוצות ביותר, ו מגע אנאלי אוראלי, על פי מחקר, הוא די שכיח תרגול מיני. אבל מאז האנליט (או rimming) נדון לעתים נדירות, שאלות הביטחון שלו גם לא מכוסות. די קשה מצא מידע שימושי על הנוהג הנכון של סקס אנאלי, ואם אתה רוצה ללכת מעבר לחדירה פשוטה, הנתונים שפורסמו עדיין יתאוששו פָּחוּת.

התוכן של המאמר

1 מודעות - נתיב לביטחון 2 מהי הסכנה 3 ישועה עם אנטיביוטיקה 4 אמצעי זהירות

מודעות - נתיב לביטחון

כמו כל קשר מיני אחר, ניתוח מכיל סיכון בריאותי פוטנציאלי. אבל, למרבה הצער, אפילו עובדים רפואיים לא תמיד מודעים היטב לאפשרות של זיהום עם זיהומים ספציפיים ב זמן משחק אנאלי. רופאים רבים לא יודעים איזה stis הם ספציפיים עבור סוג זה של תרגול מיני, ואילו כתמים ניתוח נדרשים - אוראלי ו / או אנאלי.

לכן חשוב מאוד למצוא מידע, מסוגל להביא מידע על סיכונים הקשורים להעדיף בשבילך צורות של קשר אנאלי. אתה יכול להכיר את היסודות של אמצעי הגנה ב סקס אנאלי, אבל ... Читать дальше »

Просмотров: 151 | Добавил: chucksv57la | Дата: 29.03.2022 | Комментарии (0)

כמעט כל האנשים לומדים מן הקביעה, כמו בראשות, פישולוגי, להימנע מיקלי ספורט, והם אפילו לא היכו אותם לתוך חדר הכושר. זה יהיה רע אם אנחנו לא שמים לב לעובדה כי קיים סוג אחד של המון רב תכליתיים שמכיל אהבה ללא יוצא מן הכלל, ואתה כבר חושב על מה! אבל איך זה שימושי או מין קבוע זדוני עבור חבר 'ה? בואו להבין את זה!

התוכן של המאמר

1 כאשר המיטה, בסופו של דבר, מתגבר על האינטרנט .. 2 סקס - זה המהלך 3 קבוע סקס עבור בחורים - ערבות כוח ובריאות 4 סקס פעילות ובריאות פסיכולוגית 5 סקס מחזקת מקרים

מתי המיטה רק מתגבר על האינטרנט ... אני

סקסולוגית כבר היו מחקרים רבים על השפעת חיי המין הפעילים על הבריאות מצב רוח מצב רוח. תארו לעצמכם עובדה אחת, כי כרגע אנו הודיעו בביטחון כי מדענים מסכימים על בתפיסת העולם, כי חוסר סקס סוף סוף מוביל עד כמה מאיתנו אומר כל הזמן, מגעיל ואפילו מזיק השלכות. זה יהיה רע אם לא היינו שם לב איזו עצבנות, כעס, עייפות מהירה, דיכאון - לוויינים מתמשכים בפעילות נמוכה. אל, כפי שכולם יוד ... Читать дальше »

Просмотров: 139 | Добавил: chucksv57la | Дата: 29.03.2022 | Комментарии (0)

חשפנות הם חשבונות פשוט אינטראקציה עם הזמנות של המוסד, תוך שנותר סגור. בנות לדבר לא רק על הבמה ולבלות עם לקוחות עובדים על צריכת ריקודים וריקודים. יש לציין כי כל הגברים אינם שונים נימוסים טובים והתנהגויות טקטיות. ייתכן כי ישנם נציגים של הרצפה החזקה, אשר במיוחד, או אפילו לא מודע, מתנהגים פשוט מגעיל כמעט נגזר סטריפס של פעולותיו. ואכן, במאמר, נראה כיצד להתנהג עם לקוחות בעייתיים.

באה טופס חיצוני לא מתאים

כמה גברים סוף סוף מעדיפים ליפול לתוך הבר הלהקה כדי להתקרב נפח יום הנחת או אימון. עם כל זה, הבגדים שלהם לא שונים, כמו רבים לידי ביטוי, הרעננות הראשונה ואת הגוף זה בא, כמו רבים באים לידי ביטוי, ריח רע. אם הבחורה סוף סוף צריך לרקוד את הבחור הזה, היא סוף סוף סיכנה מטושטשת חליפה ויהיו ספוג כמו גבר בזיעה יוצאת, שהפך, להפחיד את שארית האורחים.

אבל, כפי שלא היה צלצל, ללקוח יש לקוח, באופן כללי, הוא יצטרך לשרת אותו, במיוחד אם אין קוד שמלה במועדון רצועה. ואכן, במקרה זה, זה הפך את הבעיה לבחור, כמו כולם יודעים, כאלה כאלה ריק ... Читать дальше »

Просмотров: 171 | Добавил: chucksv57la | Дата: 29.03.2022 | Комментарии (0)