12:27
איך לחסוך סקס ממה שאתה כבר נשוי במשך זמן רב?

כן, אתה כבר לא מרגיש את עצמך מאוהב בילדים, מוטרדים מן התשוקה. אבל כרגע זה אומר כי כרגע אתה לא יכול להיות מאושר עם שמחה נישואין ללא שינוי?

התוכן של המאמר

1 זה לא רק שלך שגוי 2 ניסיון אישי: סיפורים אמיתיים

זה לא רק הבעיה שלך

שרה קובוריך - פסיכותרפיסטית. זהו זמן מיוחד עבור כל זוג. סקס במהלך תקופה זו הוא טוב, כמו רבים חושבים, כי ישירות בהתחלה אנו מרגישים הכי הרבה אנשים רגילים להביע, אהוב ולוחם.ולאחר מכן שותפים להירגע.

זה בסדר. שלח לעצמך עובדה אחת כי האירועים אשר זה קורה עשוי להיות הרבה, "מרגיע קוב '.

אבל, אגב, תנאים מוקדמים אלה:

אתה רגיל זה לזה

הגורם הברור ביותר של "שעמום" המיני הוא שהסתורין ומסתורין. למדת אחד את השני, התרגלו זה לזה, נפגש עם איך השגרה. בשלב מסוים, אתה בא לעובדה כי ptest מין היה כמו להכיל מרכיב של בלתי צפוי, ציפיות ושמחה ציפיות.

אבל לא חושב, כאילו על הפתעות וחידוש מעתה ואילך, לא יכול להיות נאום. "זוגות רבים במצב זה יהיו בסופו של דבר ולקרוא כי אין יותר מקום עבור עבודות מחקר. אבל אני לא חושב שזה בעצם, "אומר סורה.

במערכת יחסים ארוכה, שותפים לגדול ולבסוף לשנות לאורך זמן. הקרן לשמור על פתיחות וסקרנות לאדם שהופך לשותף שלך. כנ"ל לגבייו, כפי שרבים מתבטאים, צרכים מיניים ורצונות.

אולי ההעדפות של האדם האהוב שלך השתנו זמן רב.

בישראל אין שטח דעות קדומות, אם מדובר בעבודה בשירות הליווי. לאנשים המקומיים יש את הסטנדרטים המוסריים הגבוהים ביותר. בהחלט כולם מבינים כי אסקוגר פשוט עומד בפני הלקוח באירוע, שומר את השיחה ואת ליווי ילדה בכיתה VIP הוא אינדיקטור של מצב ציבורי.

או שהוא רוצה לחוות משהו חדש. כמעט כל בני הזוג לא מנסים למחצית מה לחתוך. כאן הם יכולים לעזור כיצד אנו רגילים לקרוא, לדיונים פתוחים על הפנטזיות המיניות שלנו וניסויים מתמידים. לדוגמה, תוכל לנסות את התנוחה החדשה ביותר מדי שבוע או חודש. במילים אחרות, זה מאוד עקרונית לעזוב מקום במערכת יחסים להפתיע אחד את השני.

זה לא רק במין

לפעמים, הקשיים במין יכולים להיות מחוברים לא לפעול המיני, אבל עם, כפי שכולם מובנים, קונפליקטים לא נפתרים, טינה, פחד וחוסר ודאות. עבור כמעט כל זוגות, איכות המין קשורה ללא הרף לאיכות החושים. ראוי לציין שאתה מעדיף להרגיש שאתה מתרחק זה מזה, זה יכול להיעשות כדי לדבר לתוך חדר השינה.

יחסי מין עם שותף חדש מרגש בדיוק איך ההנהגה היא לבוא לידי ביטוי כי הכל בשבילך בחידוש. יש לציין כי כאשר שרה, כפי שאנו הרבה מאיתנו התרגלו כדי לקרוא, שוב מבוים באינסטגרם שלו "תשובה השאלה", היא ראתה דפוס מעניין. החלק הענקי של המנויים שלה הטריד רק שאלה אחת: "איך להיפטר משעמום במיטה ממה שאתה נשוי במשך זמן רב?"" הוא כולם זוגות נשואים בפני המין שלהם חמוץ? או שזה רק איתי כך?"שאלתי אותי כמה מהמנויים. למעשה, זוהי בעיה נרחבת למדי.

מחמאות, הפתעות וסימנים אחרים של תשומת לב הופך פחות ופחות. בהחלט, ראוי להזכיר כי השותפים כבר לא מנסה זה את זה, זה הפך, לכבוש - לא נראה כל כך בזהירות מאחורי המראה שלהם, לא בקפידה להקשיב זה לזה. עם מצב זה לעתים קרובות מאוד נעלם את הרצון לנסות במין.

המקרה בגישה למין

חשיבה גם מבצעת השפעה רבה על חיי המין. האם מין הנישואים לא מרגישים משהו כמו מחויבות? חולה "חוב משפחתי"? למה יש לך יחסי מין ביחד?

במקום את המוטיבציה העיקרית, בסופו של דבר, היא שאתה "חייב" לעשות את זה, כי הם עושים "כל מה שאנו משמשים לקריאה, זוגות יומיומיים", אתה סוף סוף יהיה מאוד קשה להיפטר מן ההרגשה של שעמום ורוטינס בחדר השינה.

אתה לא, בסופו של דבר, מקום אישי מספיק

כדי להרגיש תשוקה מינית ועניין, אתה צריך מקום אישי. הכל כבר מזמן ידוע כי כאשר הזוגות, בסופו של דבר, הם יחסים מונוגמיים ארוכים, לעתים קרובות, בסופו של דבר, זה קורה כי קשיים מתחילים עם המקום הזה.

כמה שותפים מבלים יחד למעשה כל הזמן שלהם. ללכת יחד איך כולם נמס, חדר האמבטיה (עד כה לוקח מקלחת, 2ND מאשר את הצורך), יש את אותו מעגל של תקשורת לא.ד '. זמן מה, בסופו של דבר, נראה רוויה זה לזה.

שותפים הם מאוד בדרך כלל יכול להיות מדבר וכך לדבר לחשוב על כך שהם, בסופו של דבר, הם נפרדים, כפי שיש לנו זמן לדבר, טיפולים עצמאיים. אין ספק, ראוי להזכיר כי הקמת הגבולות הוא המפתח להצלחה. Emete פריטים אישיים שלך, מעגל התקשורת שלך, לרכוש ניסיון אישי ולשתף אותו יחד. זה יעזור היחסים שלך כדי לשמור על ניצוץ, הסתה תשוקה.

ניסיון אישי: סיפורים אמיתיים 2

זוגות אלה לא חיכו כאשר חיי המין שלהם נופלים. ראוי לציין כי ישירות הם החליטו לשים את זה בעדינות, לעשות, אתה צר אלה, כפי שכולם יודעים, תחכניות אנונימיות:

אישי או ציבורי?

"רוצה להאמין, אתה רוצה לא, אבל שנינו החלטנו סוף סוף לקיים יחסי מין במקומות ציבוריים. כלוב פעמים כאשר אנחנו יוצאים לחופשה. כן, משהו כמו מסורת.

שירות ליווי בישראל משולם באופן יעיל. שוב ושוב, הלקוחות הם בטוחים בטוחים, זה הולך להיות בדיוק להופיע במבט אחד בחגיגה, הליכה בהישג יד עם גברת יפה. הכנסה זו די מספיק כדי לספק את האובייקטים הדרושים.

מקום של snubs אין - לפחות בריכה על באלי, למרות היער באחד העובדים של overniki ".

הסר עדים

"פשוט הסרנו את הילדים ללכת או גם ללכת לחנות בכל פעם שהם היו מבלה זמן לבד. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל זה די קשה לקיים יחסי מין כאשר הבית פועל בבית,. ראוי לציין כי כרגע הם כבר מספיק כמו מבוגרים ולבלות איך אנחנו מביעים, הרבה זמן מחוץ לבית, אז יש לנו עוד יותר הזדמנויות כדי, בסופו של דבר, ליהנות!-

שינוי הנוף

"אנחנו נשואים במשך שמונה שנים. בהתחלה זה היה נהדר שיש לנו בית שלם ואנחנו יכולים להיראות סקס בכל מקום. אבל בסופו של דבר, עדיין הרגשנו כי זוהר של תשוקות נופל. זה נעשה משעמם.

אז בן הזוג שלי החליט לבסוף לארגן תאריך והוציא את החדר במלון טרנדי מחוץ לעיר. איך נעשה כנים יותר, המין שלנו נעשה טוב יותר. תקשורת היא עיקרון בפועל!-

הסכם שלווה

אנחנו כל כך הרבה. ובכן, תקשורת, באופן טבעי, מסייע ".

פרקטיקות רוחניות

"סוף סוף החלטנו לקנות" Kamasutra ", וזה היה השקעה רווחית מאוד בחיים האינטימיים שלנו. כמו כן התחלנו לתרגל יוגה יחד, על זה היו מסוגלים לשלוט תנוחות נוספות, עם כל זה לגמרי!-

הלבשה תחתונה ונרות

"זה בלתי אפשרי להיות זקן מאוד עבור פשתן יפה. במקום שאתה חושב אחרת, זה אומר שאתה באמת הצליח. מרגיש שוב כי כאילו אתה רק 20. להפתיע אחד את השני עם תלבושות סקסיות, לקשט את חדר השינה עם נרות ארומטיים. הגיע הזמן לעבוד ".

תקשורת - חוזק!

"אני נותן לך עצה טובה ישנה: ללמוד כך לומר כדי ללמוד. אני בודד לספר לבן הזוג שלי שאני אוהב לא אוהב. הן בחדר השינה והן מעבר. היו שם עלי כותרת עלה על המיטה והשמפניה! הו, ערב יפה! כרגע, לפעמים אנחנו מרעילים זה את זה בהפתעות כאלה. אף פעם לא משועמם!"בכל פעם שאנחנו מריב, אנחנו מסכימים גם לקיים יחסי מין עם הלילה הזה. גם כאשר אתה כועס אחד על השני, היכולת לשחרר אדים בחדר השינה יכול להיות מחשבה טובה. דירות דיסקרטיות בחיפה

Просмотров: 102 | Добавил: chucksv57la | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar