סקס הוא עוד תהליך רב רבתי מאשר לחשוב כמעט כל. צביעה פנטזיה ועניינים אמינים של שותפים מסוגלים לעשות את זה ברמה החדשה מאוד. אם חיים אינטימיים מפסיקים, הוא הפך, לתת רגשות קלוריט וגם משעמם באופן שווה, הגיע הזמן לזכור את הצעצועים למבוגרים, משחק תפקידים הופעות בחדר השינה והתנוחים החדשים ביותר. אבל יש גם משחקים סקסיים לשניים, אשר קצת שונה מן התפקיד שלהם אנלוגים.

התוכן של המאמר

1 עם מה שהם אוכלים 2 משחקים ספציפיים 3 מבקשים שובב 4 רידלים 5 השתקפות כאלה לא צנועה 6 מי לפני כן 7 טיימר 8 קלפים

מה זה אוכל

תחת תפיסה זו צריך להיות מודע לא לגמרי סקס, אבל מהר יותר מאשר איך אנשים משמשים להביע, משחקים יומיומיים כמו הסתר וחיבה אינטימית. כגון שיעורים מאפשרים לשחק עם רגשות ורגשות של שני השותפים, לגלות חבר חבר קרוב יותר, גם לקבל זיכרון בלתי נשכח תודה רגילים רגילים לחלוטין.

... Читать дальше »

Просмотров: 99 | Добавил: chucksv57la | Дата: 24.09.2022 | Комментарии (0)

כן, אתה כבר לא מרגיש את עצמך מאוהב בילדים, מוטרדים מן התשוקה. אבל כרגע זה אומר כי כרגע אתה לא יכול להיות מאושר עם שמחה נישואין ללא שינוי?

התוכן של המאמר

1 זה לא רק שלך שגוי 2 ניסיון אישי: סיפורים אמיתיים

זה לא רק הבעיה שלך

שרה קובוריך - פסיכותרפיסטית. זהו זמן מיוחד עבור כל זוג. סקס במהלך תקופה זו הוא טוב, כמו רבים חושבים, כי ישירות בהתחלה אנו מרגישים הכי הרבה אנשים רגילים להביע, אהוב ולוחם.ולאחר מכן שותפים להירגע.

זה בסדר. שלח לעצמך עובדה אחת כי האירועים אשר זה קורה עשוי להיות הרבה, "מרגיע קוב '.

אבל, אגב, תנאים מוקדמים אלה:

אתה רגיל זה לזה

הגורם הברור ביותר של "שעמום" המיני הוא שהסתורין ומסתורין. למדת אחד את השני, התרגלו זה לזה, נפגש עם איך השגרה. בשלב מסוים, אתה בא לעובדה כי ptest מין היה כמו להכ ... Читать дальше »

Просмотров: 99 | Добавил: chucksv57la | Дата: 24.09.2022 | Комментарии (0)