19:19
משחקים סקסיים לשניים: נהנו אילוצים עקיפת

סקס הוא עוד תהליך רב רבתי מאשר לחשוב כמעט כל. צביעה פנטזיה ועניינים אמינים של שותפים מסוגלים לעשות את זה ברמה החדשה מאוד. אם חיים אינטימיים מפסיקים, הוא הפך, לתת רגשות קלוריט וגם משעמם באופן שווה, הגיע הזמן לזכור את הצעצועים למבוגרים, משחק תפקידים הופעות בחדר השינה והתנוחים החדשים ביותר. אבל יש גם משחקים סקסיים לשניים, אשר קצת שונה מן התפקיד שלהם אנלוגים.

התוכן של המאמר

1 עם מה שהם אוכלים 2 משחקים ספציפיים 3 מבקשים שובב 4 רידלים 5 השתקפות כאלה לא צנועה 6 מי לפני כן 7 טיימר 8 קלפים

מה זה אוכל

תחת תפיסה זו צריך להיות מודע לא לגמרי סקס, אבל מהר יותר מאשר איך אנשים משמשים להביע, משחקים יומיומיים כמו הסתר וחיבה אינטימית. כגון שיעורים מאפשרים לשחק עם רגשות ורגשות של שני השותפים, לגלות חבר חבר קרוב יותר, גם לקבל זיכרון בלתי נשכח תודה רגילים רגילים לחלוטין.

תרגול sexpile משחקים לשתיים בעקבות שלב היחסים המאופיינים אמון מלא וחוסר כמה דרכים מהצד, כמו אנשים רבים חושבים אוהבי. אחרת, את החוויה החדשה ביותר יכולה, לשים את זה קצת, להתגלגל במאבק נגד הלחץ שלה. ו באופן טבעי צריך מלאי מיוחד.

משחקים ספציפיים 2

שוב, סוגים כאלה של בידור הם סוף סוף מוגבל בלבד פנטזיה אנושית. אני באמת רוצה להדגיש את העובדה שאתה יכול לחשוב על שום דבר, מן הקמפיין עבור מוצרים עם ויברטור במקום אינטימי של אהוב, לאורגזמה בית קולנוע. יש להבין רק כמה רגעים:

בקפדנות כדי לפתור לא רק את כל המשחק, ו "חיסול התוצאות". אם, כפי שכולם יודעים, מאוהבים, אני אוהב לרצות את ידידי ברחוב, זה צריך להיות מראש, לשים את זה בעדינות, לבחור מקום מתאים מאוד לא.ד '. יטפל, כך שאף אחד ברגעים האלה מופרע, בין אם זה היה רעש זועם של שכן, כפי שכולם יודעים, שהגיעו לחברה של 5 דקות. למקד את כל תשומת הלב על מה שקורה השותף שלו. כמות קטנה, כאשר אנשים נהגו להביע, של משקאות חמים (עם תשוקה), או אור, אבל ארוחת ערב שיתופית טעים תבצע הקדמה ראויה לפני הבידור.

כדי לעורר פנטזיה, אתה יכול להכיר כמה וריאציות קלאסיות.

Hyperski3 שובב

אודן משותפים מסתיר צעצועים למבוגרים: אזיקים, ג'ל לובקרקונט, Ploomitator ו T.-. ב לעבוד, מקומות מוסתרים של חדר / דירה. אחרים אלה, כפי שאנו מבטאים ביותר פריטים כפי שהוא נתקל למצוא (מותר כדי לדבר כדי לתת עצות שקופות, אם כניעה כך לדבר), כל צעצוע מציאת חייב מיד להיכנס תור. לאחר מכן, כפי שהיינו מדברים, מבצע החיפוש נמשך.

Riddles4

האיש הצעיר או אישה להיפטר בגדים, עין זה מעמיד איך רובנו משמשים לדבר, דחוס תחבושת.

לישראל אין מקום חופשי לדעות קדומות, אם אנחנו מדברים על פעילויות בשירות ליווי. גברים בבעלות המפעלים הרוחניים הגבוהים ביותר. בהחלט כולם מודעים לכך כיום Esquiten רק רואה רק שותף באירוע, מספק שיחה מודל ליווי של VIP בכיתה הוא אינדיקטור למעמד.

ללא ספק, ראוי להזכיר כי אדם עירום ועיוור חייב לנחש, מה בדיוק עושה את החצי השני איתו. מלטף חבר של פשתן משי קוביית קרח או ממתקים על חזה של ילדה, תכונה מבפנים ירכיים - אפשרויות לארוג. זה אפשרי כי הדבר העיקרי הוא לא ללכת לחידה שלאחר מכן לפני שאינו מוצק.

כל כך לא נעים

אפשרות אינפורמטיבית למדי - זוג, בסופו של דבר, ממוקם מול זה מתחיל טוב יותר. המציג עושה עם העבד מה רוצה לקבל את עצמו. נשיקות וחיבה לשפה לפחות חלק של הגוף, מגע יוצא דופן לא.ד '. ואולי אפילו לא צריך להגיד כי מאוחר יותר העבד סוף סוף חוזר על מניפולציות. דומה כמו משחקי תפקידים סקסיים עבור שני לא רק לתת הנאה, ומאפשרות זה טוב יותר כדי לגלות את הצמד שלהם.

מי הוא בן 18

שותפים פורסמו במיטה, או מקום נוח נוסף. בעזרת אוהבי אוננות, לבסוף, להתחרות, מי יקבל גם אורגזמה. מועדף צריך לעזור עם אוראלי, או כאילו חיבה ידנית Loofing לשיא. אז יש לו רק את הזכות לעשות רצון סקסי.

המשחק הזה כרוך בהפתעה מרתקת. את הסיפוק העצמי בנוכחות החצי השני הוא אחד הרגעים האקראיים יותר. כדי לשכון לאדם אחר לראות את הכיבוש, פירושו להגדיל את הקרבה האינטימית במערכות יחסים.

טיימר 7

בטלפון מותקן 7 דקות טיימר. לְאַחַר מִכֵּן הזוגים גם עוברים למקום הקרוב וללא מקום בדירה (לאן בלבד אנחנו יכולים לסחוט שניים). תארו לעצמכם עובדה אחת שהגבלת הזמן תיתן תחושה של העומס, ו מקום מוגבל כדי לדבר הוסף הערה של אוסור.

מפה 8

ארבעה כרטיסי גלישה, לשים את זה בעדינות, ארבעה סוגים של ליטוף. דולר - קרקע ארוטית, פסגות מין אוראלי, תולעים - ליטוף עם ספוגים (כל האפשרויות). כל אחד לוקח על כמה באים לידי ביטוי על ידי מפה אחת מן הסיפון ועליו לבצע פעולה על. כרטיס מתחיל מתאר את מספר השיעורים. אם 10-Ka Tambourine נפל, שותף 10 שניות עושה עיסוי אינטימי.

כפי שאתה יכול לחשוב, חלק מהמשחקים המוצעים דורשים מקפיא גדול מן זוג. אם האיש הצעיר או אישה ביישנית אפילו התחל לאור היום, להתחיל רק הבא מן האפשרויות הנפוצות ביותר. לדוגמה, חפש במחצית השנייה בחדר השחור עם עיניים עצומות, מבוקש יש זכות ללחוש לתת כיוון עצה.

בישראל, אין דעות קדומות, אם מדובר בשיעור בסוכנות ליווי. גברים מקומיים עצמיים במפעלים רוחניים גבוהים. כולם מבינים, למעשה כי Esquiten רק רואה שותף באירוע, תומך בשיחה ובלווה אישה בכיתה VIP הופך להיות סימן של מעמד ציבורי.

אפילו נפוץ כזה הבידור כבר ייתן רגש בלתי נשכח ולא מצב רוח רע, במיוחד אם הוא נקרא המשך ליקם בצורה של סקס.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה דירות דיסקרטיות בראשון לציון

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג עבור 10 שנים. כולנו יודעים מה אנחנו עוזרים, לשים את זה בעדינות, לפתור קשיים בחיי סקסי.

סקסי משחקים עבור שתיים - שיטה טובה רק לגוון חיים אינטימיים. ומה אם אתה מזמין את השלישי? סטטיסטיקה אז לומר כי רוב 74% של אנשים רוצה לנסות סקס עם 2 או רוב השותפים. במקביל גברים וגם נשים fantasize על mzhm. וזה מוסבר. אם נדבר על חדר כושר, גברים חוששים שהם לא יוכלו לספק 2 שותפים. ובנות אומרים שהם לא מוכנים לחלוק את האיש שלהם עם שותף אחר. אבל על סקס קבוצתי, במה, אם כן, שניים ויותר גברים ישתתפו, כמעט כל לחתוך. אם תבנית אינטימית כזו אינה, בסופו של דבר, כואבת יחסים - היא תהפוך לחוויה מינית גדולה.

Просмотров: 100 | Добавил: chucksv57la | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar