03:52
לפלרטט לאמנות למען כספים: פרופיקה חשפנות

גברים מגיעים למועדון הרצועה לא רק איך היא הוקמה, כדי להסתכל, כפי שכולם יודעים, עירום יפהפיות, כמעט כל האווירה העקרונית של המוסד. תארו לעצמכם עובדה אחת כי יש כל כך הרבה תשומת לב לאורחים שלך בן לוויה לא יקבלו לשום מקום. נציג הרצפה החזקה, לשים את זה בעדינות, יש הזדמנות, בסופו של דבר, להרגיש פופולרי באמצע הגברות, כי כל חשפנית סוף סוף לנסות לקבל את האורח כדי לקבל מספיק כדי לקבל יותר כמו שאנחנו רגילים לומר, עצות או סדר לשירות נוסף.

רקדנים טירונים קשה מאוד להבין כי זה עדיין יש צורך לעשות כדי למשוך תשומת לב אורחים. כמה רגילים, אבל מאוד, כמו שרובנו רגילים לדבר, טכניקות קיימות עזרה עם איך אנשים משמשים להביע כל אורח כדי לקבל לפחות כמה חשבונות.

קשר עין

הוא חייב להיות מסוגל להיות מסוגל לעשות איך להתבטא, כל רקדנית. ואכן, עד סוף הריקוד יש צורך לנסות, לבסוף, לתפוס את העיניים שלך במבט 1 של האורחים ולשמור על הקשר החזותי לפחות 10-15 שניות. מן החשפנית לא, באופן כללי, שואל למעשה שום מאמץ, אבל האורח מתחיל לבוא, סוף סוף מרגיש כמו רבים מתבטאים, מיוחדים להניח כי האישה מראה אהדה כלפיו. זה חייב להיות בדק כמה פעמים, באופן טבעי, עם גברים שונים.

הנאומים הנפוצים שאתה צריך להתחיל לעקוף שולחנות ספציפית אלה "מזל אלה". זה לא סוד עבור כל אחד, לשים את זה בעדינות, יהיה להתרשם, ולכן, בהנאה, יהיה לך פריך, איך אנשים משמשים להביע, כיסא.

ספוגים רטובים

הקבלה הקודמת יכולה להיות "חיזוק". מה שזה לא יהיה מוזר, אבל בשביל זה, במהלך האופן שבו רובנו התרגלו לדבר, Visual אנשי קשר מנסים ללקק את השפתיים שלך למין. אדם חד משמעית לשקול את זה כמו לפלרטט וביטוי של ההתלהבות מועילה. לא עבור כל אחד, סוף סוף להמשיך עם איך להיות מסוגל לדבר, תצטרך לתקשר, הוא יצטרך גם להזמין אותך על שולחן IL להזמין שירות מראש.

אז האורח כפי שהוא היה מקבל תשומת לב מזמן מן החשפנות, אשר יהיה להעביר באופן משמעותי את האגו שלו, ואת רקדנית, בתורו, יעבוד טוב על זה.

הפגנה של "קמעות" בכל היופי

קבלת פנים מיוחדת לאורחים בשורה הראשונה, אשר יושבים ממש ליד הסצינה. האם זה צריך להיות קרוב יותר לקראת סוף הנאום כאשר הטריאס כבר הוסרו. אתה בוחר את "הקרבה", אתה הופך לפניו, להתפתח, כפי שאנו מבטאים, חלל ו ארוטי כפוף. עבור גבר, יושב, מגלה רק נוף מגניב של האינטימי ביותר, והכל בשבילו 1!

באופן טבעי, כדי לבסוף להעז לטריק דומה, רקדנים חייבים לחלוטין קומפלקסים. אבל, אם, לשים את זה בעדינות, לעשות כזה מתנה לאורח "הנכון", אתה יכול לשאת איתך איך אנחנו רגילים לדבר, צרור שלם, כפי שרובנו התרגלו לדבר chow.

Testyuk

נערות ליווי במרכז

כמה לשלם עבור... איך להיות סטריפט...

כמעט כל הגברים מרוץ להירגע בר רצועת הולך לעבוד, וכיצד רובנו התרגלו לדבר, אז הם לבושים בסוויטות קפדניות עם קשרים. זה יהיה רע אם לא אמרו כי פירוט זה של חשפנות הארון משמש לעתים קרובות לפלרטט עם האורח. תארו לעצמכם עובדה אחת, כי עם עניבה, בדיוק כמו רבים באים לידי ביטוי, מעט לשחק במהלך המפגשים ליד השולחן או גם כדי לכוון את תשומת הלב של גברים על עצמם, מושך אותו במהלך החדירה סביב האולם. במהלך privata עם הדבר הזה, ניתן גם לעשות, כפי שנקבע, הרבה דברים במין ומרגש. כולם יודעים כי יותר מגע עם האורח, כך גדל הסיכוי לקבל תה טוב או סדר נוסף. באופן כללי, ב, כפי שכולם יודעים, הידיים המנוסות של רקדני עניבה מומרת אקדח אמיתי כדי להרוויח כסף.

לשקר לברכיים

כמו ברור, יהירות - אושר 2. עבור משהו לצפות, ואילו האורח, זה יוזמן לשולחן לתקשורת, אם אתה יכול לגשת איך אנחנו רגילים איות, וללא ביקוש, לשבת על הברכיים שלך. באופן טבעי, כמה באים לידי ביטוי, קבלת פנים כזו בדיוק שווה לבחור אדם בזהירות, כך שלא, לשים את זה קצת, לרוץ לתוך גסות של האורח, לא מודע עבור השמחה.

אם הכל, זה היה צורך ללכת בצורה חלקה, אז האדם המום מרוצה בהחלט הקוקטייל יהיה לקנות לך, וגם להזמין כמה שירותים נוספים.

רגל סקסית

הצג חלקים של הגוף שלך לא יכול רק רק על הבמה, ובמיוחד לאורחים. כפי שלא היה מוזר, אבל במהלך שולחנות זוחלים, האם זה נראה שאתה צריך לתקן את הבירית או גרב ולשלוח רגל על ​​החבר 'ה.

תאמין לי, המחווה הזאת לא תהיה כל כך לדבר בלי מעלה, ואתה תקבל כמה הצעות "פיטורים" או לפזר הזמנות ועוד. שירותים. נציגים של הרצפה החזקה, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר, זה לא הכרחי הרבה כדי "רוק". רק קבלה אחת קטנה, והם מוכנים לתת לך את התוכן של הארנק שלך.

מגע מישוש

האורחים לגעת רקדנים אסור, אבל אפשר לגעת בסטפפריות ואפילו צריך! להישען לאורח של הנחת, קצת מטפח בחזרה וכתפיים, ללחוש משהו על העין או אפילו לעשות עיסוי ראש. ככל שאתה נותן לו, חזק יותר הוא מודה מבחינה כלכלית.

הצעה אישית

אם האורחים לא ממהרים להזמין שירותים נוספים, אז באומץ לקחת את היוזמה לידיים שלך ולהציע להם. אולי מה שאתה יכול tele משהו כזה: "בשבילך, יפה, יש לי הצעה אישית! אני אאמן את פריבה נכון כרגע, בלי לפנות!-. אז האורחים יודעים שאנחנו מדברים כל הזמן איתך, מיוחד וממהרים בהכרח להשתמש בסיכוי.

לעתים קרובות, נציגים כאילו המין החזק חווה קשיים בשיחה עם הגברות, ולכן בר רצועה הם ביישנים כדי לדבר עם חשפנות. לאורחים כאלה ניתן לראות. אם רקדנית מראה את היוזמה, זה בהחלט יהיה ללכת עם תה ולהרוויח על dopakh.

בקשה לעזרה

עוד טריק זה משמש לעתים קרובות על ידי חשפנות כדי למשוך יותר תשומת לב. אספקה ​​זו של יכולת האורחים לגעת בעצמך. לדוגמה, אישה יכולה גם לשאול גבר לעזור לה להדק את הברק על החזייה או החזייה רצועה. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל קשר קרוב זה רק רק תתבקש על ידי נציג מין רב עוצמה, וזה בהחלט רוצה להמשיך. כאן, באופן כללי, זה נשאר רק כדי להתאים, באופן כללי, לנווט וכיצד להציע להזמין כל ריקוד או החברה שלך לתקשר.

האמנות של קצף ופלרטט - יכולות בסיסיות בעבודת החשפנית. לחשים Dame הם מתנהגים בחוזקה על חבר 'ה. בכמה מאיתנו כל הזמן אומר, את החיים הרגילים של הנערה ואת בני זוג אז מתנות של הבעלים שלהם ואת pares, הרקדנים הם הדרך שלהם הכנסה שלהם. ואולי אפילו לא צריך להגיד כי הדבר העיקרי הוא לפעול בטוח לא לפחד להקפיץ מאורחים. האדם יכול פשוט לא במצב רוח או להיות רגליים. תארו לעצמכם עובדה אחת שאתה לא לדאוג, רק לקבל את תשומת הלב שלך "קורבן" אחר ".

Просмотров: 316 | Добавил: chucksv57la | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar