01:05
מהי התועלת של סקס אנאלי עבור חבר 'ה ו נשים

סקס אנאלי נראה נראה משהו נורא, לא נעים, לא נכון. אבל הגברות ממשיכות לעקוף אותו צד, מפחד לא רק כאב, ודאגה לבריאותם. תארו לעצמכם עובדה אחת על מה לשווא. בנוגע לזה הנזק הוא אמר יפה, אבל מה שימושי מין אנאלי? האם זה בכלל? תגיד בשאלות אלה.

התוכן של המאמר

1 עזרה יחסי 2 אורגזמה 3 שימושיות של בריאות 4 אמצעי זהירות

עזרה מערכות יחסים

עם הזמן בצמד אש תשוקה עשוי להתפוגג, הדברים פונים לשגרה, אפילו יחסי מין לא יהיה מריעים, להיות "חובה". יש כבר בקרבת מקום מריבות, שינוי, פרידה. מישהו קטן יודע את זה אבל גם אם זוג דומה לא נוגע, סקס יומיומי הוא מסוגל לשעמם להפליא. תארו לעצמכם עובדה אחת שתי גרסאות אנאלי בידור יכול, להיות מגוון של חיי מין.

אם אחד השותפים קודם לכן לא, זה הפך, עשה את זה, אז הרגע החושני יהיה חזק במיוחד כמו במהלך ניסיון ראשון סקסי.

הצעות ליווי בישראל שילמו לחלוטין. מכפיל, לקוחות - צעירים מצליחים, אלה המעוניינים להסתכל על החגיגה, הליכה ישירות ביד עם אישה מרהיבה. זה להרוויח זה די די, על מנת לספק באופן מלא באופן אישי כל הדרוש.

זה יעזור להיות אפילו קרוב יותר. יתר על כן, מעבר צר עושה את הדימוי של "בתולה", גברים מייצגים, כאילו הם קיימים יחסי מין עם אישה תמימה. משחק כזה, ללא כל ההלבשה ו bbsma.

הבא פלוס משמעותי עבור הקשר הוא כי הסכמה אנאלי כרוך כאילו ברמה הגבוהה ביותר של אמון בין שותפים. ליידי רק אומר לעצמו גבר, וכך אנחנו מביעים, הרבה כדי לדבר פירושו הרבה קוֹמָה.

כמעט כל הבנות רוצה לשמור בתולה לפני הנישואין, אבל עם כל זה הם רוצים אינטימיות שזה לא כולל כל אחד חבר. אולי העובדה חדירה אנאלי ולבסוף תפנה כגון במקרים מעולים.

ובכן, במהלך הווסת הוא לא רק עוזר לא להפריע את חיי המין, אבל גם יספק את הרגשות החדשים ביותר.

אורגזזמה

השקפת עולם כי באמצעות אנאלי המעבר אינו ממומש כדי לקבל אורגזמה, שגוי. למעשה, עם כל סוג זה של סקס נהנה, זה הפך להיות מדויק יותר מאשר עם הנרתיק. זה קורה כי איך כולם אומר את פי הטבעת הם כמו רבים אקספרס, אשכולות גדולים של קצות עצבים. אני חייב לומר כי גירוי שלהם סוף סוף מוביל חריף ותחושות מאוד קלטות שגורמות לאורגזמה הבאה.

במהלך אנאלי אתה יכול לקבל אורגזמה הרחם שאינה מושגת כל הזמן אפילו במין היומיום פעולה. הרחם בקערה קטנה מונח על הצד האחורי עם עיקול, כך זכר זין יכול למצוא את נקודה מאוד G במהלך איך אנחנו רגילים לדבר, אנאלי jea.

גברים יכולים גם לקבל, כפי שכולם יודעים, הרבה הזיכרונות הבהירים ביותר ממין כזה עקב גירוי גדול יותר של הפין הוֹלֵלוּת.

המיקום הטוב ביותר עבורם מתי הגברת, באופן כללי, טמונה בצד, ורגליה כפופות בברכיים. גישה לחלוטין כלבלב ומיסיונר.

שימושי בריאות 3

אם סקס אנאלי סוף סוף קורה נכון, במהלך החדירה, סוף סוף, אין רגשות כואבים, אי נוחות, אז הוא הוא כמו עיסוי כוונה טובה. תארו לעצמכם עובדה אחת, כי פעולה כזו שימושית עבור פצעים שלבי טחורים, זה סוף סוף יכול לשמש כדי למנוע עצירות, גם סוף סוף עוזר בנג עם תופעות עומדות באגן קטן. תודה לו נתמך הטון של דרכי המעיים עקב תנועה. הדבר היחיד הוא להדגיש את העובדה כי הרופא חייב להיות ציין, באופן כללי, אם יש קושי, זה היה עדיף מראש איתו, זה היה אפשרי להתייעץ, אז זה הופך להיות נמנע השלכות מגעיל.

יש מחקר הזרע הוכח. היא התחילה להשפיע באופן שימושי על הורמונלי איזון, מטבוליזם, מראה חיצוני ורווחה כללית. ללא ספק, ראוי להזכיר כי עם סקס אנאלי המעשה, אם הצמד אינו משתמש בקונדום, הזרע הזכר הוא seeded, כפי שכולם יודעים, ישר את המעי, שבו הקירות שלה במהירות למצוץ את שפיכה.

ומהו התועלת של סקס אנאלי לחבר'ה מלבד רגשות נעימים? כמה גברים לא אכפת לי להיות צד למארח. יש לציין כי כאשר הגברת משתמשת Strapon להיכנס למעבר האחורי של השותף שלך, עיסוי בלוטת הערמונית שיכולה למנוע prostatitis. בתוספת מסיבת שינוי יביא שפע של חיי מין. דירות דיסקרטיות בתל אביב

בנוסף, במהלך האופן שבו אנו מבטאים, אנאלי יחסי מין יכול לאבד יותר קלוריות מאשר עם הנרתיק כי צריך להגיש עוד מאמץ. אבל זה סוף סוף שווה.

אמצעי זהירות 4

אז זה מין אנאלי הביא הנאה ובריכה, אתה צריך, באופן כללי, לעקוב אחר כמה כללים. טוב יותר במהלך זה עדיין, בסופו של דבר, חלים קונדום, כי אדם יש סיכוי לתפוס רק חיידקים או זיהום מן פי הטבעת.

אז זה גם מקטין איך כולם אומרים, כאב גבירותיי טוב יותר ליישם לא חומר סיכה פשוט, אבל עם הרדמה, למשל, Banzoine. אז הרגשות יהיו הרבה יותר נעים.

עדיף לעשות את זה בטן כדי למנוע בלבול. ראשי, לא כדי להפוך אותם לעתים קרובות יותר 1-2 פעמים בחודש. גם טוב יותר לא לאכול כמה שעות לפני סקס.

הקדמה היא בעלת חשיבות רבה. היא תעזור לגברת להירגע, ואת ההתרגשות אז לדבר יהיה לכבות את המוח לא יאפשר לחשוב על אי נוחות אפשרית. לכווץ, אי אפשר לישון ולדאוג בכל נסיבות. יש לציין כי שום דבר לא נכשל, ואת החוויה המינית הראשונה של תוכנית זו, זה יהיה אותו קיצוני. זה עשוי להשפיע על היחסים בין השותפות.

אנו נעשה ללא אילוצים מאשר סקס אנאלי בחוסר יכולת המאמר הבא שלנו על הקישור.

אז, מתברר, מהי התועלת מסקס אנאלי. מעטים עשויים לחשוב שהוא מביא כל כך הרבה רגשות חיוביים כן בנוסף, משפיע לטובה את הגוף. אל תפחד, בסופו של דבר, תנסה משהו חדש. זה אבל צריך לעשות את זה רק עם איש אהוב.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג עבור 10 שנים. לעזור לזוגות לפתור קשיים בחיי סקס.

Sexologists ו proctologists הם פה אחד השקפת העולם, אשר, כמו בראשות, מין אנאלי יש צורך, באופן כללי, להתקרב עם סיבה. כן, יש לו תועלת ללא תנאי עבור שני השותפים - שפע של הרגשות האחרונים, הרגשה, כפי שאנו מדברים כל הזמן, האינטימיות הגדולה ביותר. אבל התדירות הטובה ביותר של סקס אנאלי הוא 1 פעם בשבועיים. במקרה זה, האפשרות של פגיעה ב sphincter הוא שואף לאפס. אם מתאמן, כפי שכולם יודעים, coitus כזה הוא לעתים קרובות יותר, אתה יכול להרוויח איך רובנו רגילים לומר, קשיים קשים לבריאות.

לבצע תשוקות ילידיות בישראל רק כאשר אתה ילדה אלגנטית מן הפדרציה הרוסית. עבודה בישראל מותרה בפנאי. גבירותי של מודל חיצוני לתת לבנות קריירה ליווי. עבור "תאריכים" עם אדם מישראל יכול להיות מסוגל לקבל מ 2,200 $.

לכן לא צריך להיות מעורב מאוד במין אנאלי, כך שתועלת ממנו לא להתגלגל נזק מוחשי מאוד.

Просмотров: 143 | Добавил: chucksv57la | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar